woensdag 24 juli 2013

Grey Union Jack nail-art tutorial!


Hoihoii,
vandaag een simpele nail-art die je met weinig benodigdheden kan maken!

Ik had vandaag eigenlijk een vlog klaar voor jullie, maar deze wil helaas niet uploaden! Sorry!
 Ik begint met een 1 laagje basecoat. Ik gebruik hiervoor een nagelverharder van Essence. 
Dan ga ik verder met de kleur. Ik heb hier een simpele grijstint van basic en hiervan lak ik 2 laagjes. Ik zorg ervoor dat de lagen tussendoor goed drogen. 
Nu komt het echte nail-art gedeelte. Eerst maak ik een wit kruis op mijn nagels met een witte kleur van de Hema. Dit doe ik met een kwastje (oorspronkelijk een striper) van Essence. Hierna maak ik nog een kruis, maar deze zet ik schuin eroverheen.
Dan neem ik de zwarte kleur en hiermee trek ik lijntjes over het eerst gezette kruis heen. Vervolgens pak ik een zilveren lak en hiermee maak ik lijntjes over het 2e kruis. Ik zorg er hierbij wel voor dat dit niet over het zwarte heen gaat, en dat er nog een klein wit hoekje te zien is tussen het zilver en het zwart.
Tenslotte nog een topcoat over je design heen en klaar zijn je Union Jack nagels!

Kisses,

Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten